poniedziałek, 26 stycznia 2015

Witajcie, Kochani! :)

Wiem, że dawno niczego nie publikowałam, ale mam usprawiedliwienie - sesja. W zasadzie sesja przed sesją (terminy zerowe), która, na całe szczęście, zbliża się do końca. No bo w sumie sesja zaczyna się 2 lutego, a ja 3 lutego mam ostatni egzamin. I 3 lutego ruszam z pisaniem.
Co do zmiany adresu bloga - będzie, oczywiście, że będzie. Jednak postanowiłam jeszcze trochę poczekać, ponieważ jeszcze nie wszyscy zostawili kontakt do siebie.

Maki - cieszę się, że się podobało :)
Dangerous Kind - Sasuke z patelnią - you made my day XD. Ale gdyby Pani Mama i Pan Tata dali radę dotrzeć, to nie byłoby buzi. To wszystko dla dobra Naruto :P. Dlatego ja zakupy świąteczne robię wcześniej, unikając tłoku w sklepach :). Taa, ja wiem, że szkoda XD. Wy to byście wszyscy chcieli, żeby od razu się bzyknęli XD. No właśnie, nie byłaś dla niego wredna! Zobacz no, co Święta robią z ludźmi.. Dzięki! :) Kiedyś pisałam ciężkie teksty, ale potem mi się odwidziało po przeczytaniu jednego wspaniałego opowiadania :). Naru chętnie tę smycz przyjmie! A po ostatnio przeczytanej analizie opka o Harrym Potterze mam spaczone wyobrażenie Harry'ego XD.
Lu - mamie Naruto nie można przetłumaczyć, że miłość i logika nie idą ze sobą w parze, bo jest ona kobietą XD. Taa, bo Sasu to taki sztywniak i nie poderwałby własnego pracownika :P.
Patrycja Nowak - a nie ma za co :D. A bo mamy myślą, że my nie umiemy niczego same zrobić i uwielbiają dawać rady i wskazówki XD.
Basia - pocałunek najlepszym prezentem :) (oczywiście, jeśli druga osoba też tego chce). Sasuke ma łeb na karku, więc też nic dziwnego, że jego prezent był kapitalny :).
Yew S. - mi też dzisiaj blogger wyciął nieprzyjemny numer. Chciałam, żeby ten fick był krótki i nie chciałam bardziej rozwijać :P. Może na Wielkanoc będzie druga część, kto wie.. "Sasuke w domowych ubrankach, seksownie otwierający drzwi z miną 'przelecę cię tu i teraz' " - o boru zielony, będę miała uraz XD. Jedyną osobą na pewno nie byłaś :P.
Anonimowy i Anonimowy - powiadomię na pewno :). Dzięki za komentarze :)
Kinga Grodzka - witam :). Dzięki! Cieszę się, że moje twory się podobają :). Kontakt zapisany :).

No, Kochani, trzymajcie się :*



10 komentarzy:

  1. Czekam na to, kiedy zaczniesz pisać i trzymam Cię za słowo, że po sesji zabierasz się za to na całego. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosiłabym o powiadomienie na maila: zuzanna.zuzannaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosiłabym o maila anja125@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosiłabym o powiadomienie na sanmadkow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o powiadomienie gdy zmienisz adres na ewela137@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosze o powiadomienie na maila: insibea23@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, hej,
    mam nadzieję, że niedługo coś ruszy w tym kierunku, bo ja już tęsknię za bohaterami...
    czekam na jakiś kontakt na gg...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. no i nic... Czekam z niecierpliwością na dalsze losy bohaterów. Mój e-mail pycha89@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś mnie powiadomić na maila:
    indza.nindza@gmail.com
    Z góry dziękuję, NINJA

    OdpowiedzUsuń