niedziela, 26 marca 2017

Hej

Cześć, Kochani.
Na wstępie Was uspokoję - to nie żadna informacja o zawieszeniu lub zamknięciu bloga. Niestety, nie jestem w stanie sprecyzować, kiedy wrzucę ostatni rozdział "Mimo Wszystko" i zacznę pisać nowy tekst. Ponad miesiąc temu umarła bliska mi osoba i potem nie byłam w stanie pisać, a kiedy już się w miarę ogarnęłam, odkryłam, że moja wena gdzieś uciekła. Czuję, że powoli wraca i myślę, że do pisania wrócę już niedługo, chociaż niczego nie obiecuję. Proszę Was o zrozumienie i o cierpliwość.
Trzymajcie się ciepło, do zobaczenia, mam nadzieję, już niedługo :).

12 komentarzy:

  1. Cześć! Strasznie mi przykro z powodu Twojej straty :( To zawsze boli, gdy odchodzi ktoś bliski i kochany. Mam jednak nadzieje, że czujesz się już lepiej ^^ Trzymaj się, a my będziemy wyczekiwać dalszych wieści :)
    Alys

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi z powodu Twojej straty,to boli i odbiera siły.Odetchnij ,zbieraj siły i pozwól wenie wrócić .Cierpliwie czekam .Życie to nie bajka i potrafi dać nam kopa w najmniej spodziewanym momencie.Wszystkiego dobrego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,
    kochana bardzo mi przykro, z Twojej straty, trzymaj się ciepło...
    kochana a ja sama wracam do czytania, choć mam zaległości (spowodowane brakiem czasu) to jednak czekam... niestety nie wiem kiedy uda mi się przeczytać następny rozdział musze po takim czasie sobie też przypomnieć gdzie skończyłam czytać
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,
    kochana autorko przybywam z pytaniem co tam u Ciebie słychać? jak i z pytaniem czy będziesz kontynuować opowiadanie... tak już dawno temu był ostatni rozdział...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,
    kochana ostatnio odkryłam ten blog, i przeczytałam wszystko jednym tchem, choć miałam zamiar pox każdym rozdziałem komentować i to zrobię w najbliższym czasie... ale i mam jednocześnie pytanie, co się dzieje od tak dawna nic nowego nie ma...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej,
    kochana co tam u Ciebie słychać?
    może troszkę spóźnione (ale dopiero dzisiaj dostałam się do komputera), ale, ale właśnie chciałam życzyć Tobie Wesołych i spokojnych Świąt, oraz radości i szczęścia w nadchodzącym roku...
    no i weny, chęci i pomysłów na kontynuowanie opowiadania
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    kochana, jeszcze wrócisz do nas, chociaż proszę odezwij się...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejeczka,
    kochana ja bardzo tęsknię za Twoimi opowiadaniami, proszę, proszę wróć...
    weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejeczka,
    kochana ta tak wracam tutaj po czasie w nadzieji chociaż na jakieś info od Ciebie... a tak apropo chciałam spytać o ten Twój blog z elfami...
    weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uważam że obecnie najlepszą wrózką w Polsce jest Alicja
    wróżbę online można zamówić szybko i bezpiecznie na stronie wróżby online Wróżbę otrzymujemy do 60 minut na email. Wykonuje również oczyszczanie energetyczne i rytuały miłosne na naprawę związku lub powrót osoby na której nam zależy. Ja zawsze zamawiam na stronie http://wrozkaalicja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejeczka,
    kochana ja tutaj bardzo tęsknię, zaczęłam czytać od początku, ale i liczę na kontynuację... nie wiem czym było podyktowane usunięcie tego bloga o elfach ale i za nim tęsknię...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejeczka,
    puk, puk kochana wrócisz tutaj, bo bardzo tęsknię za Twoimi opowiadaniami...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszka 

    OdpowiedzUsuń